MINYAK PANGGERUNG HARIMAU SILIWANGI

MINYAK PENGGERUN HARIMAU
Minyak penggerun harimau yang diadun khas dengan ramuan-ramuan tertentu dan terpilih sesuai kegunaan untuk menakutkan musuh dan pakaian ilmu perang. Sesuai bagi mereka yang bekerja melibatkan nyawa. Antara ramuannya adalah dari organ harimau mati beragan yang disangan hingga mengeluarkan pati minyak harimau. Lalu ditapakan dan dibangkitkan kekuasaan mistiknya untuk kegunaan manusia. Ini adalah ilmu dari leluhur pusaka masyarakat Melayu dahulu kala. Pemilik akan dapat merasakan kehadiran qadam harimau (rupa/bayangan/suara). Jika disimpan didalam rumah, orang berniat jahat akan terlihat-lihat kelibat harimau  yang bertujuan untuk menakutkan mereka.
harimau tidak diragukan lagi, pada saat terdesak dengan hanya berlindung dibelakang sehelai daun lalang (daun ilalang) semua musuh tidak akan dapat melihat ujud sipemilik ilmu. Dahulu masa peperangan ilmu ini banyak dimanfaatkan untuk bersembunyi dari kejaran para penjajah.
Selain untuk perlindungan dari mata musuh, ilmu ini dapat juga sebagai pembuat takut orang yang melihat dan mendengar suaranya. memakai ilmu ini tidak boleh dibawa berdagang atau berniaga karena pembeli tidak akan mendekat juga perniagaan tidak akan dilihat orang.
Barang siapa yang terkena aji ini akan merasa ketakutan bahkan mendengar nama orang yang memakai ilmu ini saja sudah gemetaran tiada berdaya.Ilmu ini dsebut juga gendam, makanya apabila membaca ilmu ini tidak boleh ada yang hamil muda atau ayam yang sedang bertelur, karena dapat berakibat jelek seperti keguguran atau tidak menetas pada telur.
Ket : Tak henti-hentinya Saya memperingatkan bahwa apa yang anda lakukan semata-mata karena Allah dan mohonlah dengan keridha'an dan perlindunganNYA.
Minyak khusus hasil olah batin ki pamungkas jagad pendawa hikmah insya allah memiliki khasiat selamaya.
- Ilmu penggerun Hulubalang Melayu
- Penunduk pandangan dan niat
- Menakutkan musuh
- Menghilangkan rasa takut
- Ilmu wajah penggerun harimau
- Suara yang garang dan disegani
- Dihormati, disegani kawan/lawan
- Semangat Harimau
- Tahan badan
- Pendinding diri dari aniaya manusia, gangguan jin dan haiwan liar
- Gerak hati dan firasat yang tajam
- Dijaga 3 qadam harimau
- Gerak tempur harimau
- Boleh dicalit pada insan tersayang atau seseorang untuk membantu masalah mereka
- Dicalit pada pesakit histeria dapat menjadi pendinding.
Khasiat selamanya.
Mahar:Rp475.000,-
Bagi yang punya KTA PENDAWA HIKMAH mahar:Rp375.000,-

  • ID RESELLER.Mahar:Rp275.000,-

(mahar belum termasuk ongkir)

Berminat silahkan hubungi KI PAMUNGKAS JAGAD
whastsap:081331354491
Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.