TASBIH GALIH PAMUNGKAS JAGAD


TASBIH GALIH PAMUNGKAS JAGAD
tasbih yang terbuat dari kayu bertuah galih yang di ambil dari tempat keramat yang berumur ratusan tahun sehingga secara alami memiliki khasiat dan di tambah olah batin serta tirakatan pembangkitan dan pengasmakan dengan berbagai asmak asmak pamungkas, hijib, dan di boreh dengan minyak minyak langkah berkaromah. Tasbih Sebagai Piranti Ibadat Dengan Kekuatan Pamungkas Tingkat Tinggi. Di Isi Tambah Dengan 7 Jenis Keilmuan Ampuh Pamungkas Yang Tidak Pernah Saya Ijazahkan Kepada Sesiapapun, Plus Hikmat Serapan Keajaiban, Keberkatan, Karomahan Selawat Nabi.
Insya'Allah Tasbih Karomah Pamungkas Kekuatan Selawat Ini Adalah Diantara Khususnya Bagi Para Pecinta Zikrullah, Ahli Ibadat & Thoreqat, Ahli Spiritualis, Perawat, Peniaga, Guru, Polisi, Tentera, Ulamak Dan Untuk Sesiapa Sahaja Yang Berminat. Segera Dapatkan Ia Sebelum Kehabisan. STOK TERHAD !!!.
Manfaat :
- Mencuci, Membersih, Mengeluarkan Segala Unsur Negatif, Hambatan, Sial Sengkolo, Gangguan Sihir, Jin, Saka Pada Diri Dengan Cepat & Berkesan !!!.
- Membuka Aura Diri Secara Haq Mengikut Kesesuaian Diri Masing-Masing.
- Pembalik, Pemental, Peluntur, Pembias, Peluruh, Pemusnah Segala Jenis Serangan Lawan Cukup Dibaca Kunci Disertakan Niat.
- Makanya Anda Tak Perlu Amal Apa-Apa Ilmu Pelarisan, Insya'Allah Secara Automatik Usaha Anda Akan Menjadi Laris. Rezeki Sentiasa Mengalir Masuk Untuk Mencapai Taraf Hidup Berkecukupan.
- Menangkal Sifat Perlakuan Dengki Khianat & Irihati Orang Yang Cuba Menzalimi Anda Secara Halus.
- Sebagai Sarana Mengembleng Mahupun Harkatan Diri & Ilmu Agar Mempunyai Energi Berlipatkali Ganda.
- Sebagai Sarana Penawar Bagi Yang Memiliki Insomnia Sejenis Penyakit Sulit Tidur Malam.
- Sekiranya Berdepan Dengan Pemiliknya Ilmu Bersifat Kanuragan Jin, Ilmu Spiritual Aliran Hitam, Orang Yang Mengalami Gangguan Jin Maka Kekuatan Ghaibiyah Yang Berada Tasbih Ini Akan Mengeluarkan Sinar  Pembias Dan Anda Dapat Melihat Sendiri Kesannya Kepada Orang Yang Memiliki Kriteria Diatas Akan Mengalami Kontraksi Seperti : Resah Gelisah, Mengaru Kepala Dengan Kuat, Pedih Biji Mata Bahkan Sampai Pada Tataran Jatuh Rebah Akibat Kontradikasi Energi Negatif Dengan Energi Positif Dari Cemeti Ali Tersebut.
- Energi Positif Pada Tasbih Akan Sentiasa Aktif, Tidak Akan Berkurangan Mahupun Menawar Khasiatnya Malah Makin Menguat Dengan Hikmat Resapan Energi Alamiah Dan Ilahiyah. Bi'Iznillah Bi'Redhoillah Bi'Rahmatillah Yakinlah Dengan Rahmat Allah swt Yang Maha Esa Lagi Punya Kuasa !!!

Mahar:Rp 475.000,-
(mahar belum termasuk ongkir)
Bagi yang punya KTA PENDAWA HIKMAH cukup mengganti Mahar:Rp325.000,-
ID RESELLER Mahar:Rp275.000,-
Tidak termasuk ongkir

Berminat bisa datang langsung bisa jarak jauh.
Silahkan hubungi ki pamungkas jagad
Whatsap:08133154491

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.